Zdaleka ne každý kalendář se může pochlubit tím, že se fanoušci nemohou dočkat jeho vydání. Podobných projektů je málo. Mezi ně rozhodně patří Campari. Již teď máme možnost ocenit novou edici.
Hlavní hvězdou vydání je třiatřicetiletá americká herečka Kate Hudson. Mezi předchozí patří třeba Salma Hayek, Eva Mendes, Jessica Alba, Milla Jovovich, Penelope Cruz, Uma Thurman nebo Eva Green.
Rozšířená verze článku ze SHAREmag.cz
Hlavním tématem 17. edice kalendáře je reklamní kampaň Bittersweet, kterou italský výrobce celosvětově známého likéru zahájil již v září. Herečka se objevila v několika obrazech. Kate Hudson vystupuje v roli dvou účastníků prezidentské předvolební kampaně. Prostřednictvím tohoto konceptu autoři projektu chtějí předat jedinečnou chuť nápoje, která může být jak hořká, tak i sladká. Konečný výsledek vždy záleží na tom, ve kterém koktejlu se Campari používá.
Herečka sjednocuje dvě chuťové vlastnosti populárního likéru: podmanivou hořkost a jemnou sladkost. Fotograf Michelangelo di Battista se postaral o ztělesnění dramatických obrazů. Na ohromující oblečení pracovali Vivienne Westwood, Versace, Halston, Brian Atwood, Christian Louboutin a celá řada dalších módních návrhářů.
Reklamní kampaň Campari podporující vydání kalendáře začala dlouho před jeho oficiální premiérou. Jednu ze základních rolí v ní hrají spotřebitelé, milovníci likéru. Kampaň probíhá i na sociálních sítích, v nichž zájemci mohou prostřednictvím hashtagů #gobitter a #gosweet zvolit sladkou či hořkou chuť. Atmosféru předvolební kampaně podporují webové stránky, na kterých uživatelé mohou absolvovat test a nechat svůj hlas jednomu ze dvou „kandidátů“. Tisková konference věnovaná vydání nového kalendáře byla vysílána přes nyní populární mobilní aplikaci Periscope.
Reklamní kampaň se skončí 1. března 2016, což je oficiální „den voleb“. Avšak to, co čeká „voliče“ poté, společnost Campari neprozradila.
Foto: Campari, Mirror, CelebrityNews