Na začátku září Netflix oznámil, že se připravuje nový, originální seriál a za jeho režií a koprodukcí nestojí nikdo jiný než Damien Chazelle (La La Land, Whiplash).
The Eddy se odehrává v současné multikulturní Francii. Netflix ho popisuje jako hudební drama, které se odehrává v Paříži a točí se kolem jednoho klubu, jeho majitele, podomácku zbustlené kapely a všech, kteří je obklopují a inspirují.
Seriál by měl odrážet současnost a chaotičnost moderní Paříže a napomoct tomu má i fakt, že krom Chazelleho se na jeho vývoji podílejí i další talentovaní umělci.
Kdo za to může?
Tak třeba za scénář odpovídá oceňovaný Jack Thorne (National Treasure, This is England, Wonder) a za originální hudbu Glen Ballard (třeba Michael Jackson – Bad nebo Alanis Morissete, Jagged Little Pill). Cenou Emmy oceněný Alan Poul pak nastupuje k seriálu do produkce stejně jako Chazelle.
Není to ale jediná produkce, kterou Netflix v Evropě má. Známá je třeba The Crown a podobně jako The Eddy se připravuje ještě seriál Dark.
Sám Damien Chazelle k seriálu řekl:
„Vždycky jsem snil o tom, že budu točit v Paříži. Jsem dvakrát tak nadšený, že mám na tomhle seriálu v týmu lidi jako Jacka, Glena nebo Alana a potěšilo mě ještě víc, že se pro Eddyho vůbec našlo na Netflixu místo.“
Za Netflix seriál okomentoval Erik Barmack, viceprezident Mezinárodních originálních produkcí:
„Od intenzivního, komplexního vztahu mezi jazzovým bubeníkem a jeho instruktorem ve filmu Whiplash, po jeho energií nabité duo v La La Land je Damienova práce emocionální a elektrizující. Jeho projekty mají svůj vlastní rytmus, a my jsme nadšení, že on, Jack, Glen a Alan společně s produkčním týmem, přivedou svou vizi The Eddy na Netflix. Nemůžeme být šťastnější, že se The Eddy bude natáčet zrovna ve Francii, a přineseme tak tuhle odvážnou, globální a multilingvní sérii našim divákům po celém světě.“
Chybělo vám něco současného, co má ale zároveň bohatou produkci a oceňovaný tým za sebou? Uvidíme, co The Eddy přinese, ale každopádně to zní zajímavě.
Via Netflix
Photo Credit: © The New York Times, © The New Indian Express, © Collider