Jméno Giorgio Armani v nás evokuje patrně především luxusní módní kolekce. Součástí produktů této zavedené značky jsou mimo jiné také šperky.

Pojmenování po svém velkém zakladateli nese celosvětově známý a rozšířený módní dům Giorgo Armani S.p.A. už více než 40 let. Firma vznikla v roce 1975 a od počátku byla zaměřena na navrhování, vyrábění, vývoz a následný prodej nejen luxusního oblečení, ale také šperků, módních doplňků, obuvi nebo parfémů a kosmetiky.

Produkty tohoto módního magnáta můžeme znát hned pod několika dceřinými značkami, které se v průběhu firemní historie vykrystalizovaly a diverzifikovaly.

Armani neznamená jen módu

Nejen výslovně módní průmysl začlenila tato značka do svého podnikání. Armani působí mimo jiné také v oblasti ubytovacích služeb, stravování nebo vybavení a designové výzdoby domů a interiérů.

armani-store-265115_1280

Například v roce 2005 navázala firma spolupráci se společností Emaar Properties, v jejímž důsledku vznikla síť luxusních hotelů známých pod jménem Armani Hotels & Resorts. Jednu z poboček těchto hotelů najdete i v nejvyšší budově světa, dubajské Burj Khalifě.

armani_hotel_00

V letošním roce by se měl také dočkat dokončení projekt šedesátipatrového mrakodrapu s luxusními byty v Miami nesoucí opět jméno italské světové značky.

Slavné jméno a úspěch

Italská značka vybudovala svůj brand na luxusním zboží, což se v jejím případě ukázalo být dobrým krokem. Společnost provozuje více než 300 obchodů ve více než 35 zemích a může se pyšnit více než 5 500 zaměstnanci.

A právě slavné jméno a úspěch značky tak trochu předurčilo úspěch a oblíbenost šperkařských kolekcí, které ale nejsou známé tak, jako třeba luxusní oděvy. Šperky této společnosti čítají prsteny, náušnice, náramky nebo řetízky, které v sobě snoubí luxusní a zároveň nejnovější designové provedení.

Šperky jsou vytvářeny s dlouholetou tradicí a jsou prověřeny statisíci zákazníků. Odnož Emporio Armani proslula také výrobou hodinek a parfémů.

clock-931027_1920

Čtyřicáté narozeniny a ultimátní kolekce

Při příležitosti bilancování a oslav čtyřicetileté historie italské firmy vznikly také ultimátní módní kousky, které byly k zakoupení třeba jen v několika obchodech na světě.

bracelet-1198737_1920

Šperkařství samotné se dočká v rámci italského módního domu čtyřicátých narozenin až v roce 2019, ale snad se do té doby dočkáme ještě několika nových kolekcí. Šperky a doplňky byly pro Giorgia Armaniho vždy naprosto přirozenou součástí oblékání, podle jeho slov i maličkosti mají vliv na vzhled celého outfitu.

Foto: Pixabay